איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי לעסק שלך? ב- 4 דרכים

איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי לעסק שלך? ב- 4 דרכים

איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי נכונה לעסק שלך?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית עבור כל עסק או מותג.

האינטרנט שינה את הדרך בה אנו מתקשרים עם לקוחות, וחברות שאין להן אסטרטגיה מקוונת ויעילה נמצאות במצב לא טוב.

אבל עם כל כך הרבה סוכנויות שיווק דיגיטלי לבחירה, זה יכול להיות קשה לקבוע איזו מהן מתאימה ביותר לעסק שלך.

בחירה בסוכנות הלא נכונה עלולה להוביל לבזבוז זמן וכסף, ועלולה להשפיע לרעה על המוניטין שלך ברשת.

בפוסט זה, נחקור את החשיבות של בחירת סוכנות השיווק הדיגיטלית הנכונה וניתן לך את הכלים הדרושים לך כדי לקבל החלטה מושכלת לאיך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי.

 

איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי נכונה לעסק שלך?

הבנת הצרכים והיעדים העסקיים שלך

הצעד הראשון בבחירת סוכנות שיווק דיגיטלית הוא להבין את הצרכים והיעדים העסקיים שלך.

סוכנויות שונות מתמחות בתחומים שונים, ולכן חשוב לזהות מה אתה רוצה להשיג.

לדוגמה, אם אתם מחפשים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר, תרצו לבחור בסוכנות המתמחה באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

אם אתה מעוניין לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, סוכנות המתמחה בפרסום בתשלום לפי קליק (PPC) עשויה להתאים יותר.

ואם אתם מחפשים לבנות מותג חזק, תרצו לעבוד עם סוכנות שיש לה ניסיון במיתוג וניהול מוניטין.

לאחר שזיהית את הצרכים הספציפיים שלך, תוכל להתחיל לחפש סוכנויות שיווק שיש להן את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

זה עשוי להיות כרוך בהסתכלות על קייס סטאדי, פוסטים, המלצות ורשימת הלקוחות של הסוכנות.

ברוב המקרי מידע זה חסוי, כמו שאתם לא תרצו שיתנו את המידע שלכם ועל האסטרטגיה שלכם ללקוחות אחרים.

 

 

מחקר על הרקורד של הסוכנות

בעת בחירת סוכנות שיווק דיגיטלית, חשוב לחפש סוכנות שיש לה רקורד מוכח של הצלחה.

ניתן לקבוע זאת על ידי מחקר קייס סטאדי המלצות ורשימת הלקוחות שלהם.

חפש סוכנות שיש לה ניסיון בעבודה עם עסקים או מותגים דומים לשלך, ושהשיגה תוצאות מוחשיות.

לדוגמה, אם אתם מחפשים להגדיל את התנועה לאתר, חפשו סוכנות שיש לה ניסיון בקידום אתרים וסייעה לעסקים אחרים להשיג תוצאות דומות.

אם אתה מחפש לשפר את הדירוג במנועי החיפוש, חפש סוכנות שיש לה ניסיון בפרסום PPC וסייעה לעסקים אחרים להשיג דירוגים מובילים.

שאל על סגנון התקשורת ושיתוף הפעולה של הסוכנות, והאם הם הצליחו לעמוד בהבטחותיהם.

שימו לב סוכנות שיווק עם יותר מדי "לקוחות קטנים" (אתרי דרופשיפינג, אתרי הימורים וכאלה ואחרים) מראה על חוסר מקצועיות מצד הסוכנות לקבל לקוחות לא איכותיים.

עמלות (ריטיינר)

  • המקובל היום בשוק זה לקחת 15%-20% מתקציב השיווק. לתקציבים של מתחת ל-500K$ בחודש.

  • 8%-15% עבור תקציבי שיווק של 500K-$1M$ בחודש.

  • 6%-12% עבור תקציב של של 1M$+ בחודש

בד"כ סוכנויות שיווק שלוקחות אחוזים גבוהים, לא מוכנים להתפשר על איכות – כי הם מאמינים בהצלחה העסקית שלך איתם.

לעומת זאת סוכנויות שלוקחות אחוזים נמוכים, בסוף מגיע על חשבון איכות התוצר ועל השיווק.

סוכנות שיווק זה לא מפעל שכל עסק שעובד עם הסוכנות נהיה מיליונר תוך כמה חודשים.

 

סגנון תקשורת ושיתוף פעולה

בחירת סוכנות השיווק הדיגיטלית הנכונה אינה קשורה רק לכישוריה ולניסיון של הסוכנות.

זה גם על מציאת סוכנות שאתה מרגיש בנוח לעבוד איתה.

סוכנות שיווק דיגיטלי טובה תשאל שאלות את בעל העסק, על מנת להבין איך עובדים וממשיכים הלאה כדי לקדם ולתת ערך מוסף.

כמו

  • מה הבעיות שהוא מתמודד איתם?

  • מה הקשיים שהוא מתמודד?

  • מה הבידול שלך?

  • מי המתחרים שלך?

  • וכו'

 

סוכנות שיווק דיגיטלי איכותית לא עובדת עם כל עסק, כולם רוצים להצליח אבל לא כולם מתאימים.

הסוכנות צריכה להיות מסוגלת להבין את הצרכים שלך ולעבוד איתך כדי להשיג את המטרות שלך.

הם צריכים להיות פתוחים לפידבקים ומוכנים לבצע שינויים לפי הצורך.

לסוכנות טובה יהיו ערוצי תקשורת ברורים וקבועים, כמו צ'ק אין שבועי או דו שבועי, ותהיה קשובה לשאלות ולחששות שלכם.

הם צריכים גם להיות מוכנים לשתף פעולה עם הצוות הפנימי שלך ולהיות פתוחים למשוב ולהצעות.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את תהליכי הדיווח והמדידה של הסוכנות.

סוכנות טובה תספק דוחות קבועים על התקדמות מסעות הפרסום שלך, ותשתמש בנתונים ובניתוחים כדי למדוד את הצלחת המאמצים שלהם.

זה יאפשר לך לראות את תוצאות ההשקעה שלך ולקבל החלטות מבוססות נתונים לגבי קמפיינים עתידיים.

 

סיכום – סוכנות שיווק דיגיטלי השותף שלך לדרך.

מה שרשום בכותרת זה מה שנכון, סוכנות שיווק דיגיטלי איכותית תתנהג כמו שותף שלך.

היא תרצה בהצלחת העסק ותשקיע מאמצים ואת כל הכישרונות שלה כדי שהעסק שלך יטוס לחלל

 

איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי – נקודות חשובות:

  • להבין את הצרכים והיעדים העסקיים שלך.
  • שקול את סגנון התקשורת ושיתוף הפעולה של הסוכנות והאם הם מתאימים לתרבות החברה שלך ויש דו שיח נעים.
  • חפש סוכנות שמספקת דוחות קבועים ומשתמשת בנתונים וניתוחים כדי למדוד את הצלחת המאמצים שלהם.
  • בחרו סוכנות שיווק אותנטית עם מספר לקוחות מצומצם אבל שהגיעו למספרים גבוהים.
  • נורת אזהרה לסוכנות דיגיטלית עם הרבה לקוחות! – כמות בסוף מגיע על חשבון האיכות, אם אתם רוצים סוכנות שיווק דיגיטלי איכותית שתיתן לכם יחס אישי – אתם צריכים סוכנות שיווק שתשאל את השאלות הנכונות ועם מספר לקוחות מצומצם אך איכותי.

על ידי ביצוע ההנחיות האלה, תוכל למצוא סוכנות שיווק דיגיטלית שיכולה לעזור לך להשיג את היעדים המקוונים שלך ולהניע הצלחה עסקית.

זכרו שהסוכנות הנכונה היא שותפה לטווח ארוך, והשקעת זמן ומאמץ בתהליך הבחירה תשתלם בטווח הארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *