איך לבנות קמפיין אימייל מרקטינג מוצלח מ-0

איך לבנות קמפיין אימייל מרקטינג מוצלח מ-0

איך לבנות קמפיין אימייל מרקטינג מוצלח מ-0

פוסט זה מבוסס על ניסיון רב באימייל מרקטינג, וזה התבנית איך לבנות קמפיין אימייל מרקטינג למתחילים

כמו גם שיטות עבודה  מומלצות למתחילים ומתקדמים כאחד, כל אחד צריך לקרוא את הפוסט הזה כדי להבין את הכוח שיש באימייל מרקטינג

 

 

מה זה אימייל מרקטינג?

אימייל מרקטינג (שיווק בדוא"ל) זו דרך לשלוח הודעות קידום מכירות או פרסומות לקבוצת אנשים באמצעות דואר אלקטרוני.

המטרה של האימייל מרקטינג היא בדרך כלל להגביר את המודעות למותג, לייצר לידים או מכירות, או לקדם מוצר או שירות.

קמפיינים שיווקיים בדוא"ל יכולים לכלול מגוון סוגים שונים של תוכן, כגון ניוזלייטרים, הצעות קידום מכירות ופרסומות ממוקדות.

חלק מהיתרונות העיקריים של שיווק במייל כוללים את היכולת להגיע לקהל גדול בעלות נמוכה, היכולת להתאים הודעות אישית ויכולת לעקוב ולמדוד את הצלחת הקמפיינים.

מערכת

בוחרים פלטפורמה שמתחברת טוב למערכת שלכם זה לא משנה אם יש לכם ווקומרס שופיפיי או כל מערכת אחרת

אתם צריכים את המערכת שהכי נוחה לכם ומתאימה לכם

המערכות שאנחנו עובדים איתן:

ראה גם פוסט : 2 מערכות – Flashy או Klaviyo : מה יותר טוב לאימייל מרקטינג ?

תכנון

  • הגדרת יעדים: לפני שתתחיל לתכנן את קמפיין ה-אימייל מרקטינג, חשוב לזכור יעדים ברורים ומדידים. היעדים הנפוצים כוללים הגדלת תעבורת האתר, הגברת המכירות או שיפור המודעות למותג.
  • זיהוי קהלי יעד: ברגע שהגדרתם את היעדים שלכם, תצטרכו לזהות את קהלי היעד שלכם. זה כולל גם את הלקוחות הקיימים שלך וגם את הלקוחות הפוטנציאליים החדשים. על ידי הבנת קהלי היעד שלך, תוכל ליצור קמפיינים רלוונטיים ואפקטיביים יותר.
  • פיתוח אסטרטגיית תוכן: קמפיין אימייל מרקטינג מצליח תלוי במידה רבה בתוכן שאתה שולח. אסטרטגיית תוכן מחושבת היטב תעזור לך להבין איזה סוג תוכן מהדהד עם קהלי היעד שלך, כיצד לפלח את הקהל שלך לתוכן מותאם אישית ובאיזו תדירות לשלוח את מסעות הפרסום שלך באימייל.

 

בניית רשימת דיור

  • שיטות עבודה מומלצות לבניית רשימת דיור: בניית רשימת דיור ממוקדת היא חיונית להצלחת מסע השיווק שלך באימייל. השיטות המומלצות כוללות יצירת טופס הרשמה באתר האינטרנט שלך, שימוש ב-פופ אפים פופולאריים כמו ספרים אלקטרוניים או סמינרים מקוונים, וקידום רשימת הדוא"ל שלך במדיה החברתית.
  • פילוח והתאמה אישית: פילוח רשימת הדוא"ל שלך לקבוצות ספציפיות מאפשר לך לשלוח הודעות ממוקדות ומותאמות יותר. זה יכול להיעשות לפי דמוגרפיה, התנהגות או תחומי עניין. התאמה אישית יכולה להיות פשוטה כמו פנייה אל הנמען בשמו או שליחת תוכן המתייחס לתחומי העניין הספציפיים שלו.
  • חוקים: חשוב לוודא שרשימת הדוא"ל שלך תואמת לחוקים כגון GDPR ו-CAN-SPAM Act. זה כולל קבלת הסכמה מפורשת מהנמענים לקבלת הודעות הדוא"ל שלך, מתן מנגנון קל לביטול הסכמה והכללת הכתובת הפיזית שלך בכל המיילים.

 

יצירת תוכן משכנע

טיפים לכתיבת שורות נושא אפקטיביות: שורת הנושא היא הדבר הראשון שהנמענים רואים כשהם מקבלים את האימייל שלך. זה צריך להיות ברור, תמציתי ומשכנע. השתמש במילות פעולה, התאמה אישית והיה ספציפי לגבי תוכן האימייל.

  • כותרות וגוף הטקסט: הכותרת היא הדבר הבא שהנמענים רואים אחרי שורת הנושא. זה צריך למשוך תשומת לב ולספק סיכום ברור של תוכן המייל. גוף הטקסט צריך להיות קל לקריאה ומעוצב שאנשים יבינו במה מדובר. השתמש בכותרות, נקודות תבליטים ותמונות כדי לפצל את הטקסט.
  • הנעה לפעולה: בכל מייל צריכה להיות הנעה ברורה לפעולה, בין אם זה לבקר באתר אינטרנט, לבצע רכישה או להירשם לאירוע. ודא שהנעה לפעולה שלך בולטת וממוקמת בצורה בולטת בתוך המייל.

 

איך לבנות קמפיין אימייל מרקטינג מוצלח מ-0
נתונים על אימייל מרקטינג לעומת פלטפורמות אחרות

עיצוב & פורמט המייל

  • שיטות עבודה מומלצות לעיצוב רספונסיבי למובייל: כשיותר ויותר אנשים בודקים את הדוא"ל שלהם במכשירים ניידים, חשוב לוודא שהמיילים שלך ידידותיים לנייד. זה כולל שימוש בפריסה של עמודה אחת, טקסט גדול יותר וכפתורים גדולים יותר.
  • HTML לעומת טקסט פשוט: הודעות דוא"ל HTML מאפשרות אפשרויות עיצוב רבות יותר ויכולות להיות מושכות יותר עבור הנמענים. עם זאת, הודעות דוא"ל רגילות יכולות להיות תואמות יותר לחלק מלקוחות הדוא"ל. שקול לבדוק את שני הפורמטים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך.
  • בדיקת A/B: בדיקת A/B היא כלי רב עוצמה המאפשר לך לבדוק אלמנטים שונים של האימייל שלך, כגון שורות נושא, כותרות וקריאות לפעולה, כדי לראות אילו ביצועים הכי טובים.

 

ביצוע מסע הפרסום שלך

  • תזמון: החלט על הזמן הטוב ביותר לשלוח את האימיילים שלך על סמך התנהגות הקהל שלך. בדרך כלל, עדיף להימנע משליחת מיילים בסופי שבוע או בחגים.

 

טסטים

דברים שחשוב לשים לב אליהם בכל טסט ולראות איזה מייל עבד טוב ואיזה עבד פחות טוב

  • בדיקת עיצוב ותוכן אימייל
  • בניית רשימת הדוא"ל שלך
  • טפסי הצטרפות ודפי נחיתה
  • פילוח והתאמה אישית
  • יצירת האימייל המושלם
  • כתיבת תוכן משכנע
  • שימוש בתמונות ואלמנטים עיצוביים
  • מעקב וניתוח התוצאות שלך
  • מדדים למדידת הצלחה
  • שימוש בנתונים כדי לייעל מסעות פרסום עתידיים
  • שיטות עבודה מומלצות והימנעות מחסימות
  • הימנעות מסנני דואר זבל
  • שמירה על ציות לחוקים ולתקנות

לאחר שתקבע את התוכנית שלך, חשוב לבדוק אלמנטים שונים של מסע הפרסום שלך כדי לראות מה עובד הכי טוב עם הקהל שלך.

זה כולל בדיקת שורת הנושא, עיצוב הדוא"ל והתוכן כדי לראות מה משיג את שיעורי הפתיחה והקליקים הטובים ביותר.

לאחר מכן, חשוב לבנות את רשימת הדוא"ל שלך.

המשמעות היא יצירת טפסי הצטרפות ודפי נחיתה שמקלים על אנשים להירשם לאימיילים שלך.

חשוב גם לפלח את הרשימה שלך ולהשתמש בהתאמה אישית באימיילים שלך כדי להפוך אותם לרלוונטיים יותר לקהל שלך.

בעת יצירת האימייל שלך, התמקד בכתיבת עותק משכנע שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ויעודד אותם לנקוט בפעולה.

השתמש בתמונות ועצב אלמנטים כדי להפוך את המיילים שלך למושכים ויזואלית וקלים לקריאה.

לאחר שהקמפיין שלך יוצא לדרך, חשוב לעקוב ולנתח את התוצאות שלך.

השתמש במדדים כגון שיעורי פתיחה ושיעורי קליקים כדי למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך, והשתמש בנתונים שאתה אוסף כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום עתידיים.

חשוב גם לציית לשיטות העבודה המומלצות ולהימנע מחסימות נפוצות בשיווק בדוא"ל. זה כולל הימנעות ממסנני דואר זבל ושמירה על ציות לחוקים ולתקנות.

לסיכום

אימייל מרקטינג יכול להיות דרך יעילה ביותר להגיע לקהלים חדשים ולהניב המרות.

אם תבצעו את הטיפים האלה ותשתמשו בכלים הנכונים, תוכלו ליצור קמפיין אימייל מרקטינג מוצלח שמספק תוצאות אמיתיות ואיכותיות לעסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *