בוא נדבר על תמחור, איך מתמחרים, מה עדיף? למה עדיף ועוד…
אופציה 1
– מותגים ומותגי יוקרה ובשורות חדשות לשוק.
תוכן עניינים
מתאים למי שיש מותג יוקרתי \ מוצר ייחודי שהביא בשורה – לדוגמא נייקי, Supreme, Savagears לואי ויטון, ועוד ועוד…
לא תראו אצלם הנחות, כי הם לא מחפשים שתקנו מהם כי הם יודעים שיש להם קהל לקחות שיקנו מהם כל דבר עם הלוגו שלהם, כל דבר – תלוי במותג.
וזה למה מותג איכותי זו שאיפה, כי מי לא רוצה לפרסם שיש מוצר חדש וכבר להגיע ל-sold out?
(רול אפס? – סתם צוחק
)
![💥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1.5/16/1f4a5.png)
![😂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f602.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
![🤑](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta/1.5/16/1f911.png)
![⛔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t44/1.5/16/26d4.png)
אין עוד מה להרחיב בנושא הזה.
בניית מותג חזק ב-7 שלבים : המדריך לבניית מותג אולטימטיבי
אופציה 2
– זה כבר האנשים, הריטיילרים שקונים מאותם מותגים בכמויות ומוכרים אצלם. – רוב הסוחרים בשוק.
בשביל שהם ימכרו צריך לשחק קצת בפסיכולוגיה של הלקוח, לעשות 500$ במקום 800$, לתת מבצעים והנחות על מנת למכור וכמה שיותר.
שהלקוח לא ירגיש פראייר.
שיטה זו ידוע בתחום וגם עובדת, אבל צריך להשתמש בה בחוכמה ולא לשחוק אותה ולהגזים – כי אתם צריכים שיהיו לכם עוד הפתעות בשרוול לדוגמא לבלאק פריידי, לקוחות VIP, ועוד אירועים כאלה ואחרים שתצטרכו להפציץ ![💥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1.5/16/1f4a5.png)
![💥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1.5/16/1f4a5.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
![⛔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t44/1.5/16/26d4.png)
אופציה 3
– שיטת המחיר האחרון. (גרסא פחות טובה לאופציה 2)
שיטת המחיר האחרון – כשמה כן הוא, מחיר אחרון שבעל העסק מסכים ולא זז כי קצת פחות מזה הוא נשאר ללא רווח ממש.![😥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tea/1.5/16/1f625.png)
![😥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tea/1.5/16/1f625.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
פעם הבאה שהלקוח ירצה לקנות הוא יחפש אצלכם בחנות.
![⛔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t44/1.5/16/26d4.png)
יש לכם שאלות? הערות? נשמח לשמוע
ויאללה תפציצו ותמכרו כמה שיותר ותשאפו לעבוד בשיטה האדומה ![😉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f609.png)
![❤](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf3/1.5/16/2764.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
![😉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f609.png)
![❤](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf3/1.5/16/2764.png)