איך לתמחר מוצרים? – עקרונות התמחור ההיתרונות והחסרונות ב-3 האופציות הכי נפוצות.

תמחור מוצרים

בוא נדבר על תמחור, איך מתמחרים, מה עדיף? למה עדיף ועוד…

🔴אופציה 1🔴 – מותגים ומותגי יוקרה ובשורות חדשות לשוק.

תמחור המוצרים של נייקי

מתאים למי שיש מותג יוקרתי \ מוצר ייחודי שהביא בשורה – לדוגמא נייקי, Supreme, Savagears לואי ויטון, ועוד ועוד…
לא תראו אצלם הנחות, כי הם לא מחפשים שתקנו מהם כי הם יודעים שיש להם קהל לקחות שיקנו מהם כל דבר עם הלוגו שלהם, כל דבר – תלוי במותג.
וזה למה מותג איכותי זו שאיפה, כי מי לא רוצה לפרסם שיש מוצר חדש וכבר להגיע ל-sold out? 💥 (רול אפס? – סתם צוחק😂)
✅אפשר לעשות גם באנדלים ולתת הנחות קטנות, הנחות לבלאק פריידי, ללקוחות מיוחדים ועדיין להישאר סופר דופר רווחיים.🤑
⛔להגיע למצב שאתם "מותג" עולה המון כסף, משאבים והמון המון עבודה.

🔵אופציה 2🔵 – זה כבר האנשים, הריטיילרים שקונים מאותם מותגים בכמויות ומוכרים אצלם. – רוב הסוחרים בשוק.

בשביל שהם ימכרו צריך לשחק קצת בפסיכולוגיה של הלקוח, לעשות 500$ במקום 800$, לתת מבצעים והנחות על מנת למכור וכמה שיותר.
שהלקוח לא ירגיש פראייר.
שיטה זו ידוע בתחום וגם עובדת, אבל צריך להשתמש בה בחוכמה ולא לשחוק אותה ולהגזים – כי אתם צריכים שיהיו לכם עוד הפתעות בשרוול לדוגמא לבלאק פריידי, לקוחות VIP, ועוד אירועים כאלה ואחרים שתצטרכו להפציץ 💥
✅הלקוח מרגיש שהוא הרוויח, מספר לחברים שהוא קנה 3 חולצות נייקי חדשות ב-300 שקל במקום 500 שקל וגם הם הולכים לקנות או לחפש במקום יותר זול.
⛔החיסרון היחידי זה שכמעט כולם משתמשים בזה ושזה נראה קצת זול, ולא להשתמש בשיטה הזאת על כל המוצרים בחנות.

🟡אופציה 3🟡 – שיטת המחיר האחרון. (גרסא פחות טובה לאופציה 2)

שיטת המחיר האחרון – כשמה כן הוא, מחיר אחרון שבעל העסק מסכים ולא זז כי קצת פחות מזה הוא נשאר ללא רווח ממש.😥
✅במחיר כזה אפשר למכור בכמויות גדולות – כי המחיר זה פאקטור חשוב ללקוח הקצה וזה מוכח.
פעם הבאה שהלקוח ירצה לקנות הוא יחפש אצלכם בחנות.
⛔החיסרון העיקרי וזה למה זאת השיטה האחרונה – אי משא ומתן – כי זה המחיר האחרון שלך. אין לך הפתעות בשרוול, בבלאק פריידי אותם מחירים, המחיר לא גמיש בכלל וזה הדבר האחרון שאנחנו רוצים להגיע אליו.
יש לכם שאלות? הערות? נשמח לשמוע 🙂 ויאללה תפציצו ותמכרו כמה שיותר ותשאפו לעבוד בשיטה האדומה 😉❤

עד כאן המדריך הקצרצר הזה על תמחור מוצרים, חשיבה על עתיד המותג והעסק שלך חשוב בעת תמחור מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *