חנות איקומרס בנישת התכשיטים: איך שיפרנו את עיצוב האתר, צילום המוצר והגדלנו את המכירות ב-300%

חנות איקומרס בנישת התכשיטים: איך שיפרנו את עיצוב האתר, צילום המוצר והגדלנו את המכירות

לאחרונה פנתה לצוות שלנו חנות איקומרס בנישת התכשיטים, שהייתה בעסקים כמה שנים אבל נאבקה להגדיל את ההכנסות.

באמצעות שילוב של כלים ואסטרטגיות, הצלחנו לשפר משמעותית את ביצועי החנות ולהגביר את המכירות.

 

1. זיהוי בעיה

השלב הראשון בתהליך שלנו היה לבצע ניתוח יסודי של ביצועי החנות באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס, Hotjar ו-Crazy Egg.

ניתוח זה חשף כמה תחומים מרכזיים שהפריעו למכירות, כולל עיצוב אתר מבלבל, צילום מוצר גרוע ושיעור המרה נמוך.

חנות איקומרס בנישת התכשיטים

2. עיצוב אתר וצילום מוצר

כדי לטפל בבעיות אלו, עיצבנו מחדש לחלוטין את אתר האינטרנט של החנות כדי להפוך אותו ליותר ידידותי למשתמש ומושך מבחינה ויזואלית.

השגנו זאת על ידי פישוט תפריט הניווט, יצירת היררכיה ברורה של קטגוריות ותתי קטגוריות ושימוש בתמונות וסרטונים באיכות גבוהה להצגת המוצרים.

שכרנו גם צלם מקצועי שיצלם תמונות מוצרים חדשים שיציגו טוב יותר את התכשיטים.

 

3. שיעור המרה נמוך:

שיעור ההמרה של החנות עמד על 2%, וזה די נמוך בהשוואה לממוצע בענף.

לאחר ניתוח מפורט, גילינו שהבעיה נגרמה בעיקר מחוויית משתמש לקויה באתר, כולל טעינה איטית והיעדר אותות אמון.

כדי לטפל בבעיה זו, ביצענו אופטימיזציה למהירות וביצועי האתר על ידי דחיסת תמונות, צמצום קוד ושימוש ברשת להעברת תוכן (CDN).

כמו כן, הוספנו אותות אמון כמו ביקורות לקוחות, אחריות להחזר כספי ותגי תשלום מאובטח באתר.

 

4. אסטרטגיות נוספות להגברת המכירות

בנוסף לשיפור האתר, יישמנו מספר אסטרטגיות נוספות להגברת המכירות.

אלה כללו קמפיינים ממוקדים בדוא"ל באמצעות Klaviyo, הפעלת מודעות במדיה חברתית כדי למשוך תנועה לחנות, ואופטימיזציה של רשימות מוצרים עבור מנועי חיפוש.

התמקדנו גם בהגברת המודעות למותג ובניית אמון עם קהל היעד שלנו על ידי יצירה והטמעה של אסטרטגיית מדיה חברתית מקיפה שכללה פוסטים קבועים, אינטראקציה עם לקוחות והצגת מודעות.

כמו כן, הרצנו קמפיינים ממוקדים באימייל באמצעות Klaviyo, שהותאמו אישית וממוקדים לפלחים ספציפיים מבסיס הלקוחות שלנו.

ביצענו אופטימיזציה של רשימות המוצרים עבור מנועי החיפוש, על ידי מחקר מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ושילובן בכותרות המוצרים, התיאורים והמטא תגים.

זה עזר להגביר את הנראות של המוצרים שלנו במנועי החיפוש, והביא ליותר תנועה ומכירות אורגניות.

היבט חשוב נוסף באסטרטגיה שלנו היה לפנות למשפיענים בנישת התכשיטים, שהיו להם קהל עוקבים גדול ויכולים לעזור לקדם את המוצרים שלנו לקהל רחב יותר.

פנינו למשפיענים, שהתעניינו במוצרים שלנו והצענו להם עמלה על כל מכירה שנוצרה דרך קישור ההפניה שלהם.

זה לא רק עזר לנו להגביר את המודעות למותג, אלא גם עזר לבנות אמון עם קהל היעד שלנו.

כדי להגדיל עוד יותר את הנראות והטווח של החנות, התחלנו להפעיל גם קמפיינים של PPC בגוגל ובפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.

מסעות פרסום אלו היו ממוקדים מאוד ועזרו להביא תנועה מוסמכת יותר לאתר, והביאו ליותר המרות.

 

חנות איקומרס בנישת התכשיטים
חנות איקומרס בנישת התכשיטים

5. תוצאות והשפעה

כתוצאה מהמאמצים שלנו, ההכנסה החודשית של החנות עלתה באופן דרמטי.

לפני העבודה שלנו, החנות הכניסה 20,000$ דולר לחודש בממוצע.

לאחר העבודה שלנו, ההכנסה החודשית של החנות גדלה ל-60,000$ דולר לחודש בממוצע, כאשר חלק גדול ממנה הגיע ממכירות של מותג תכשיטים ספציפי שהצליח פחות לפני העבודה שלנו.

הצוות שלנו גם שיפר את יחס ההמרה של החנות, שמודד את אחוז המבקרים שמבצעים רכישה.

לפני העבודה שלנו, שיעור ההמרה של החנות היה 2% לאחר העבודה שלנו, שיעור ההמרה עלה ל-5%.

 

6. סיכום

בסך הכל, מקרה זה משמש דוגמה מצוינת לכוחה של קבלת החלטות מונעות נתונים ולחשיבות של ניתוח ואופטימיזציה קבועה של החנות האיקומרס שלך, במיוחד ב-חנות איקומרס בנישת התכשיטים.

על ידי שימוש בכלים הנכונים, והטמעת אסטרטגיות יעילות, הצלחנו להגדיל משמעותית את ההכנסה החודשית ואת שיעורי ההמרה של החנות, מה שמוכיח שעם הגישה הנכונה, לכל חנות מסחר אלקטרוני יש פוטנציאל לשגשג.

הגישה של הצוות שלנו להחייאת חנות תכשיטי המסחר האלקטרוני הייתה רב-צדדית, שכללה שילוב של שיפורים בעיצוב אתרים, אסטרטגיות שיווק ממוקדות ויצירת קשר עם משפיענים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *