הבטחת שיתופי פעולה עם משפיענים וחברות גדולות: 8 עקרונות מוכחים

שיתופי פעולה עם משפיענים

מנסה ליצור שיתופי פעולה עם משפיענים וחברות גדולות הרבה זמן כדי לקדם את המותג שלך אבל אף אחד לא חוזר אליך?

אל תוותרו על התקווה עדיין! עם אסטרטגיה וגישה מחושבת היטב, אפשר להבטיח שותפויות חשובות עם משפיענים וחברות גדולות.

לצוות שלנו ניסיון של למעלה מ-8 שנים בקביעת פגישות עם מקבלי החלטות עבור לקוחות בתעשיות שונות, לרבות מסחר אלקטרוני, SaaS, סטארטאפים, ונותני שירות נוספים בעולם ה-B2B.

משפיענים אפשר למצוא בפייסבוק, אינסטגרם יוטיוב ו-טיקטוק

עזרנו ללקוחות שלנו להגיע לחברות גדולות.

שיתופי פעולה עם משפיענים
שיתופי פעולה עם משפיענים

להלן 8 העקרונות שעזרו לנו להשיג תוצאות אלו:

 

עקרון 1: בניית אסטרטגיה כוללת

לפני שניגשים למקבלי החלטות, חשוב שתהיה הבנה ברורה של מה אתה רוצה להשיג מההתקשרות וכיצד תוכל להציע פתרון שיהיה בעל ערך עבורם.

אסטרטגיה מחושבת היטב תגדיל את הסיכויים לקבל מענה ולהבטיח שיתוף פעולה. אסטרטגיה זו צריכה לכלול הסתכלות ספציפית על חברת היעד, כמו גם ראייה רחבה על נושאים שונים כמו מגמות, מצב השוק, יתרונות יחסיים של מתחרים, פוליטיקה ועוד ועוד.

 

עקרון 2: חקר החברה ומקבל ההחלטות

על מנת להבין את צרכי החברה ומקבל ההחלטות אליו אתם פונים, חיוני לחקור אותם לעומק.

זה כולל למידה על ההיסטוריה, הייעוד, הערכים והפרויקטים הנוכחיים של החברה, כמו גם הרקע, הניסיון והאחריות של מקבל ההחלטות.

על ידי הבנת הצרכים שלהם, אתה יכול ליצור מסר מותאם אישית שימשוך את תשומת ליבם ויראה להם כיצד הפתרון שלך יכול להועיל להם.

 

עקרון 3: יצירת שורת נושא ומסר מושכים

שורת הנושא והמסר הראשוני הם הרושם הראשוני שאתה עושה, ולכן חשוב מאוד להבליט אותם.

המסר שלך צריך להיות ברור, תמציתי, ולהדגיש את הערך שאתה יכול להציע.

השתמש במספרים ובסטטיסטיקות כדי לגבות את הטענות שלך ולהפוך את המסר שלך למשכנע יותר.

 

עקרון 4: בניית מערכות יחסים

שיתופי פעולה בנויים על מערכות יחסים.

חשוב ליצור קשר עם מקבל ההחלטות לפני שמבקשים שיתוף פעולה.

ניתן לעשות זאת על ידי יצירת קשר איתם ברשתות חברתיות, תגובות על הפוסטים שלהם, או פנייה אליהם לייעוץ.

בניית מערכות יחסים לוקחת זמן, אז היו סבלניים ומתמידים.

 

עקרון 5: להציע ערך

כאשר פונים למקבלי החלטות, חשוב להציע להם משהו בעל ערך.

זה יכול להיות משאב בעל ערך, פתרון לבעיה איתם הם מתמודדים, או נקודת מבט ייחודית על נושא.

הראה להם כיצד הפתרון שלך יכול להועיל להם ותספק להם החזר מוחשי על ההשקעה.

 

עקרון 6: מעקב

מעקב הוא חלק חשוב בתהליך.

אם אינך שומע ממקבל ההחלטות, אל תפחד לעקוב.

רק הקפד לשמור את ההודעה שלך קצרה ומכבדת.

זכור, לוקח זמן להבטיח שיתופי פעולה, אז היו מתמידים.

 

עקרון 7: להיות מתמיד

הבטחת שיתופי פעולה עם משפיענים וחברות גדולות דורשת זמן ומאמץ.

אל תתייאש אם לא תקבל תשובה חיובית מיד.

המשיכו להושיט יד ולבנות מערכות יחסים, ובסופו של דבר, תקבלו את התוצאה הרצויה.

הקפד לבדוק ולשפר את האסטרטגיה, המסר והגישה שלך ללא הרף.

 

עקרון 8: בדיקה ושיפור מתמשכים

חשוב לבדוק ולשפר כל הזמן את האסטרטגיה, המסר והגישה שלך.

זה כולל ניתוח תוצאות המאמצים שלך, זיהוי אזורים לשיפור וביצוע התאמות לפי הצורך. על ידי כך, תוכל להשיג שיתופי פעולה איכותיים.

 

נקודות חשובות

בעת יצירת דוא"ל המעקב שלך, יש לזכור כמה אלמנטים מרכזיים.

הראשון הוא לכלול מידע ספציפי שניתן להשיג רק לאחר מחקר מעמיק.

זה אומר שעשית את שיעורי הבית שלך על החברה ועל מקבל ההחלטות, ואתה יכול להדגים זאת במייל שלך.

 

מרכיב חשוב נוסף הוא שילוב פרטים אישיים על מקבל ההחלטות.

זה יכול להיות משהו שלמדת עליהם באמצעות המחקר שלך או על ידי מעורבות איתם ברשתות חברתיות.

התאמה אישית מראה שהקדשתם זמן להכיר אותם ואת הצרכים שלהם, מה שיגדיל את הסיכוי לקבל מענה.

 

הפורמט והכרונולוגיה של הדוא"ל שלך צריכים להיות ממוקדים, קצרים ומאורגנים.

שמור את המייל תמציתי וענייני. הימנע מהסברים ארוכים או מידע לא רלוונטי שעלול לבלבל.

במקום זאת, התמקד במסר העיקרי שאתה רוצה להעביר, וכיצד הוא יכול להועיל לנמען.

 

כאשר מציעים פתרון, זכרו שזה צריך להיות על הפתרון ולא רק פרט על שירות.

הציעו להם פתרון לבעיה שאולי הם מתמודדים איתם, או דרך לשפר את מצבם הנוכחי.

הראה להם כיצד הפתרון שלך יכול להועיל להם ותספק להם החזר מוחשי על ההשקעה.

 

מטרת המייל ההמשך היא לעורר עניין ורצון לקיים שיחת היכרות קצרה.

סיים את המייל בקריאה ברורה לפעולה, כגון קביעת שיחה או פגישה, והקל עליהם להגיב.

 

זכרו, מייל המעקב הוא שלב חשוב בתהליך הבטחת שיתופי הפעולה עם משפיענים וחברות גדולות.

על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך לקבל תגובה ולהתחיל שותפות בעלת ערך.

בהצלחה 😀

שיתופי פעולה עם משפיענים –  השיווק הכי טוב לעסק שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *