בניית מותג מוצלח מאפס: איך אתר Ecommerce בנישת ציוד חוץ השיגה הכנסה חודשית של 100,000$

בניית מותג מוצלח מאפס: איך אתר Ecommerce בנישת ציוד חוץ השיגה הכנסה חודשית של 100,000$

במדריך המקיף הזה נלמד אתכם צעד אחר צעד על בניית מותג מוצלח מאפס.
נשתף את הצעדים שנקטנו כדי לעזור לחנות מסחר אלקטרוני בנישה המתמחה בציוד חוץ להגיע להכנסה חודשית של 100,000$ ומספרים. החנות,
שפתחה את שעריה בדצמבר, מקבלת תשלומים רק דרך Stripe והשתמשנו בפלטפורמת Woocommerce.
מחיר המוצר הממוצע בחנות היה בסביבות 150$ ובעל החנות חיפש להגדיל את המכירות ולבנות מותג לטווח ארוך.

בניית מותג מוצלח
בניית מותג מוצלח

הצעד הראשון בבניית מותג מוצלח מאפס

שעשינו היה ביצוע ניתוח יסודי של המצב הנוכחי של החנות באמצעות כלים שונים כמו

  • גוגל אנליטיקס
  • Mouseflow
  • Hotjar

כדי לעקוב אחר מדדי מפתח כמו שיעור המרה, התנהגות מבקרים ודפי מפתח.

זיהינו מספר תחומים לשיפור, כמו שיעור ההמרה הנמוך של 0.12% שנגרם מדף נחיתה שלא עבר אופטימיזציה.
כדי לתקן זאת, ערכנו בדיקות A/B על אלמנטים שונים כמו תיאור המוצר, תמחור, צבע הכפתור ונראות.
כמו כן ביצענו שיפורים בגרסת המובייל של האתר והוספנו קריאות לפעולה להגדלת ההמרות.
בעיה נוספת שזיהינו הייתה תמחור המוצרים, שהיו נמוכים מדי בהשוואה לעלותם.
כדי לתקן זאת, העלינו את המחירים של כמה מוצרים והצענו משלוח חינם כדי לעודד מכירות. זה עזר לשפר את הערך הנתפס של המוצרים ולהגדיל את ההמרות.
עבדנו גם על שיפור המשפך השיווקי על ידי הטמעת אסטרטגיית מכירות שלאחר רכישה באמצעות תוסף וחיברנו אותו לחנות.
זה עזר להגדיל את ערך ההזמנה וההכנסה.

 

שיווק בדואר אלקטרוני:

שיחק תפקיד מכריע גם באסטרטגיה שלנו. לחנות לא הייתה מערכת דוא"ל במקום פרט למייל הסטנדרטי של נטישת עגלת WooCommerce.
כדי לתקן זאת, הקמנו מערכת דוא"ל מתאימה שכללה מיילים לקבלת פנים, קמפיינים שבועיים וסדרה של מיילים לטיפול בנטישת עגלה.
השתמשנו ב- Flashy כדי להגדיר ולהפוך את מערכת האימייל לאוטומטית.
זה עזר למקסם את התנועה הנכנסת ולהניע יותר מכירות אורגניות.

כדי להגביר את הנראות של החנות שלנו ולהניב תנועה, יישמנו גם כמה אסטרטגיות שיווק אחרות כגון:

שיווק בפייסבוק:

השתמשנו ב-Facebook Ads Manager כדי ליצור, לנהל ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלנו בפייסבוק.
השתמשנו גם ב-Canva כדי ליצור תמונות וסרטונים באיכות גבוהה עבור מודעות הפייסבוק שלנו.

פופ אפים:

השתמשנו ב-Poptin כדי ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה, שעזרו לנו לשחזר עגלות נטושות ולהגדיל את ההמרות.

שיווק אורגני:

התמקדנו ביצירת תוכן באיכות גבוהה עבור הבלוג וערוצי המדיה החברתית שלנו כדי להניע תנועה ולהגביר את המודעות למותג.

עבודת SEO:

עשינו מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה באתר ובפוסטים שלנו בבלוג כדי לשפר את הדירוג שלנו במנועי החיפוש ולהניע תנועה אורגנית.

עבודה עם משפיענים:

הגענו למשפיענים בנישת ציוד החוץ שהיה להם קהל עוקבים גדול ומעורב.
הצענו להם קוד הנחה לחלוקה עם העוקבים שלהם בתמורה לביקורת או פוסט על המוצרים שלנו.
זה עזר להגביר את המודעות למותג ולהוביל תנועה לחנות שלנו.

חשוב לציין שבניית מותג מוצלח מאפס היא תהליך מתמשך שדורש זמן, מאמץ ומסירות אך עם הגישה והלך הרוח הנכונים, אפשר להגיע להצלחה.
על ידי ניתוח, איתור בעיות, נקיטת פעולות ושימוש בכלים ובאסטרטגיות הנכונות, הצלחנו לבנות מותג חזק ולהגיע להכנסה חודשית של 100,000$ ויותר

המומחיות שלנו באתרי ECOMMERCE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *