איך חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב הצליחה להכניס 8 ספרות: הנוסחא והגדלת ה-AOV

איך חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב הצליחה להכניס 8 ספרות: הנוסחא והגדלת ה-AOV

איך חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב הצליחה להכניס 8 ספרות בדולרים – הנוסחא והגדלת ה-AOV

המותג פעיל מאז 2018 ומגדיל בהתמדה את בסיס הלקוחות והמכירות שלו.

עם זאת, בשנת 2020(שנת הקורונה), המותג החליט לשתף פעולה עם סוכנות השיווק שלנו כדי לקחת את העסק שלהם לשלב הבא.

 

אופטימיזציה לאתר

הסוכנות שלנו ערכה תחילה ניתוח יסודי של הנוכחות המקוונת של המותג וזיהתה תחומים לשיפור.

השתמשנו בכלים כמו גוגל אנליטיקס, Hotjar ו-CrazyEgg כדי להבין את התנהגות המשתמשים באתר, וזיהינו שלאתר יש שיעור יציאה גבוה ושיעור המרה נמוך.

כדי לטפל בבעיות אלו, הסוכנות שלנו יישמה מספר אסטרטגיות לשיפור העיצוב וחווית המשתמש של האתר.

השתמשנו בכלים כגון Optimizely, Unbounce ו-Visual Website Optimizer כדי לבצע בדיקות A/B ולשפר את פריסת האתר, כפתורי הקריאה לפעולה ותהליך התשלום.

כתוצאה מכך, שיעור ההמרה של האתר עלה ב-30% במהלך החודש הראשון.

 

אסטרטגיית מדיה חברתית

מצאנו גם שלמותג יש נוכחות מוגבלת במדיה החברתית.

כדי לתת מענה לכך, הקמנו חשבונות בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ופיתחנו אסטרטגיית תוכן שתפנה לקהל היעד של המותג.

השתמשנו בכלים כגון Hootsuite, Sprout Social ו-Buzzsumo כדי לתזמן פוסטים, לעקוב אחר מעורבות ולזהות תוכן פופולרי
התחלנו גם להציג מודעות ברשתות חברתיות כדי להגדיל את טווח ההגעה של המותג.

השתמשנו בכלים כגון Facebook Ads Manager, Instagram Ads ו-Twitter Ads כדי למקד למאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין ספציפיים.

זה הביא לעלייה של 50% בעוקבים במדיה החברתית במהלך החודשיים הראשונים.

 

אימייל מרקטינג (האהוב עלינו)

הטמענו גם אסטרטגיית שיווק בדוא"ל, שכללה שליחת ניוזלטרים, מבצעים ומבצעים מיוחדים ללקוחות חוזרים.

השתמשנו בכלים כגון MailChimp, Constant Contact ו-GetResponse כדי ליצור ולשלוח קמפיינים בדוא"ל.

זה עזר להגדיל את מעורבות הלקוחות והמכירות ב-20% במהלך החודש הראשון.

 

איך חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב הצליחה להכניס 8 ספרות: הנוסחא והגדלת ה-AOV
איך חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב הצליחה להכניס 8 ספרות: הנוסחא והגדלת ה-AOV

שיווק משפיענים

כדי להגביר עוד יותר את המודעות והמכירות למותג, שיתפנו פעולה עם מספר משפיענים בתעשיית הרכב.

השתמשנו בכלים כגון Buzzsumo, Upfluence ו-AspireIQ כדי לזהות בלוגרים ובלוגרים פופולריים של מכוניות שהיו להם קהל עוקבים גדול והתלהבו ממכוניות ותחזוקת רכב.

פנינו אליהם, סיפקנו להם את המוצרים שלנו כדי לסקור ולשתף עם העוקבים שלהם.

זה הביא לעלייה משמעותית במודעות למותג ובמכירות, שכן העוקבים שלהם היו בעלי סבירות גבוהה יותר לסמוך על ההמלצות שלהם.

ראה פוסט: הבטחת שיתופי פעולה עם משפיענים וחברות גדולות: 8 עקרונות מוכחים

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

עבדנו גם על שיפור הדירוג של המותג במנועי החיפוש כדי להגדיל את התנועה האורגנית.

השתמשנו בכלים כגון Ahrefs, SEMrush ו-Moz כדי לחקור מילות מפתח, לעקוב אחר הדירוגים שלנו ולזהות את המתחרים שלנו.

ביצענו אופטימיזציה לתוכן האתר, המטא תגים והתמונות למילות מפתח רלוונטיות, וכן עבדנו על בניית קישורים נכנסים.

זה הביא לעלייה של 40% בתנועה האורגנית בשלושת החודשים הראשונים.

 

אריזה ופיתוח מוצרים 

שינינו את האריזה של המוצר כדי להפוך אותו לאטרקטיבי ומושך יותר ללקוחות.

הצגנו גם מבצעים וחבילות מיוחדות כדי לעודד לקוחות לרכוש מוצרים נוספים.

זה הביא לעלייה ב- AOV (ערך ההזמנה הממוצע) וללקוחות חוזרים.

 

דוכני פופ אפ וכנסים

כמו כן, הקמנו עמדות פופ-אפ בתערוכות רכב וכנסים בארצות הברית.

שיתפנו פעולה עם משפיענים בתעשיית הרכב וסיפקנו להם את המוצרים שלנו לשימוש ולקידום באירועים אלו.

זה עזר להגביר את המודעות למותג והמכירות בקרב קהל ממוקד.

תוצאות ומסקנה

בסך הכל, השותפות עם סוכנות השיווק שלנו הביאה לעלייה משמעותית במכירות ובשיעורי ההמרה של מוצרי ניקוי רכב.

המכירות באתר עלו ב-250%, שיעור ההמרה של האתר גדל ב-30%, העוקבים ברשתות החברתיות עלו ב-50%, המעורבות והמכירות בשיווק בדוא"ל עלו ב-20%, והתנועה האורגנית עלתה ב-40%.

גם הנוכחות והמוניטין המקוון של המותג השתפרו מאוד, והם הצליחו להגיע לקהל גדול יותר ולמכור יותר מוצרים.

אסטרטגיית האריזה ופיתוח המוצר הביאה גם לעלייה בערך ההזמנה הממוצע וללקוחות חוזרים. אסטרטגיית דוכני הפופ-אפ והכנסים עזרה להגביר את המודעות למותג והמכירות בקרב קהל יעד ממוקד.

זו הייתה שותפות מוצלחת ודוגמה מצוינת לאופן שבו חנות איקומרס בנישת מוצרי ניקוי לרכב  יכולה להשיג תוצאות מצוינות בעזרת סוכנות שיווק מקצועית.

השימוש בכלים ואסטרטגיות שונות, כגון אופטימיזציית אתרים, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק משפיענים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, אריזה ופיתוח מוצר, ודוכני פופ-אפ וכנסים, אפשרו לנו למקד ולעסוק ביעילות עם המותג

קהל, וכתוצאה מכך לעלייה משמעותית במכירות ובהצלחה הכוללת של מוצרי ניקוי רכב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *