למכור ביקר : איך מותג תיקי יוקרה באירופה מגלגל 2.5 מיליון דולר בחודש

למכור ביקר : איך מותג תיקי יוקרה באירופה מגלגל 2.5 מיליון דולר בחודש

הקמת מותג תיקי יוקרה היא משימה מאתגרת, נדרשת הרבה עבודה קשה ומסירות כדי להצליח.

פוסט זה יציג את סיפור הצמיחה של אחד מלקוחותינו, מותג תיקי יוקרה המבוסס ב-אירופה שהצליחו להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם ולמכור את המוצרים היקרים שלהם על ידי התמקדות באסטרטגיות וכלים לאופטימיזציה של שיעור ההמרה.

למכור ביקר : איך מותג תיקי יוקרה באירופה מגלגל 2.5 מיליון דולר בחודש

זיהוי הבעיה

הצעד הראשון בהצלחת המותג היה זיהוי התחומים הטעונים שיפור.

הצוות הבין שהם צריכים לשפר את שיעורי ההמרה שלהם ולמכור יותר מהמוצרים היקרים שלהם כדי להגדיל את ההכנסות.

 

הגדלת שיעורי ההמרה

כדי להגדיל את שיעורי ההמרה, המותג התמקד בשימוש בבדיקות A/B כדי לבצע אופטימיזציה של האתר ודפי הנחיתה שלהם.

הם בדקו צבעים, פריסות ועיצובי כפתורים שונים כדי לראות אילו מהם הביאו לשיעורי ההמרה הגבוהים ביותר.

הם גם השתמשו בכלים למעקב אחר קליקים ומפת חום כדי להבין כיצד לקוחות מקיימים אינטראקציה עם האתר שלהם ולזהות אזורים לשיפור.

 

הפסיכולוגיה של הקונה

המותג התמקד גם בהבנת הפסיכולוגיה של הקונים שלהם ומה הניע אותם לבצע רכישה.

הם ערכו סקרי לקוחות וקבוצות מיקוד כדי לאסוף תובנות לגבי מה הלקוחות מחפשים בתיק יוקרתי וכיצד הם קיבלו החלטות רכישה.

הם השתמשו במידע זה כדי ליצור אתר משכנע יותר והודעות שיווקיות.

 

מחירים 2X

כדי להגדיל את ההכנסות, המותג החליט גם להכפיל את מחירי המוצרים שלהם.

הם עשו זאת על ידי שימת דגש על האומנות, האיכות, הבלעדיות של המוצרים שלהם, והעברת הערך של המותג שלהם ללקוחות.

הם גם הציעו אחריות לכל החיים על המוצרים שלהם כדי להגביר את אמון הלקוחות ולהצדיק את המחירים הגבוהים יותר.

ככה הפכנו את תדמית המותג, ממותג רגיל -> ל-מותג פרימיום כמו שאנחנו אוהבים.

 

 

אסטרטגיות שיווק

המותג גם יישם אסטרטגיות שיווק שונות כדי להגביר את המודעות למותג ולהגביר את המכירות.

  • הם שיתפו פעולה עם משפיעני אופנה ובלוגרים, כדי להציג את המוצרים שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר.
  • הם השתמשו בפרסום ברשתות חברתיות ובשיווק בדוא"ל כדי להניע תנועה לאתר ולהגדיל את נראות המותג.
  • המותג התמקד בבניית קשרים עם לקוחות באמצעות תקשורת מותאמת אישית והצעת מבצעים והנחות מיוחדות ללקוחות חוזרים.
  • הם הוסיפו שירות אריזת מתנות למוצרים היקרים שלהם, כדי ליצור חוויה מיוחדת במיוחד עבור הלקוחות.
  • המותג השקיע בצילום מוצרים באיכות גבוהה ובווידאו, כדי להציג את האומנות ואיכות המוצרים שלהם.
  • הם יצרו חווית מציאות מדומה(VR), שבה לקוחות יכלו לחקור את המוצרים שלהם ולראות את הפרטים מקרוב.
  • המותג הקדיש תשומת לב רבה לחוויית החנות, השתמשו בצבעים ובתאורה ספציפיים ליצירת אווירה יוקרתית ובלעדית.
  • הם הכשירו את הצוות שלהם בחנות לספק ייעוץ מומחה והמלצות מותאמות אישית ללקוחות.

 

 

תוצאות ומסקנה

  • הודות למאמצים אלה, המותג הצליח להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם ולמכור יותר מהמוצרים היקרים שלהם.
  •  הצליחו להגדיל את ההכנסות על ידי הכפלת המחירים שלהם והעברת הערך של המותג ללקוחות.
  • הצליחו ליצור אתר משכנע יותר והודעות שיווקיות.
  • על ידי התמקדות באסטרטגיות וכלים לאופטימיזציית שיעור ההמרה, והבנת הפסיכולוגיה של הקונים שלהם, המותג הצליח להשיג הצלחה גדולה בתעשיית תיקי היוקרה.
  • כדי להגדיל עוד יותר את המכירות, המותג התמקד בהרחבת קו המוצרים שלהם וגיוון ההיצע שלהם.
  • הם הציגו סגנונות חדשים, חומרים וקולקציות במהדורות מוגבלות כדי לשמור על המוצרים שלהם טריים ומעניינים עבור הלקוחות.
  • הם הוסיפו אביזרים קטנים יותר כמו ארנקים ומחזיקי מפתחות כדי להשלים את היצע המוצרים העיקריים שלהם ולהגדיל את ערך ההזמנה הממוצע.
  • המותג התמקד בבניית קשרים עם קמעונאים ומפיצים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהגדיל את המכירות שלהם.
  • הם יצרו שותפויות עם חנויות כלבו ובוטיקים יוקרתיים כדי להגביר את הנראות שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר.
  • הם השתתפו בתערוכות ואירועים יוקרתיים, שבהם יכלו להציג את המוצרים שלהם לקונים וקמעונאים פוטנציאליים.
  • המותג התמקד גם בבניית נוכחות מקוונת חזקה ופלטפורמת מסחר אלקטרוני.
  • הם יצרו אתר ידידותי למשתמש ומושך חזותית שהציג את המוצרים שלהם והציע אפשרויות רכישה קלות.
  • הם השקיעו בפלטפורמת מסחר אלקטרוני חזקה לטיפול בהזמנות ומשלוחים מקוונים.
  • הם  התמקדו בשיפור שירות הלקוחות המקוון שלהם באמצעות צ'אט-בוט ותמיכה מבוססת בינה מלאכותית.

לסיכום, המותג הצליח לבסס את עצמו כמוביל בתעשיית תיקי היוקרה על ידי התמקדות באומנות, איכות ותדמית מותג חזקה.

הם הצליחו להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם ולמכור ביקר יותר.

וזהו חברים הסיפור של מותג תיקי יוקרה, בעתיד נעדכן שהמותג יכנס לקהל האמריקאי, אבל בינתיים בואו נשאר Made In Italy 🙂 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *